legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

søndag 14. september 2014

Jobb!!??!!

Fruen har vært å søkt på ulike butikk jobber rundt omkring i sandnes områdene. fordi jeg kjenner at d blir for kjedelig å bare gå hjemme.jeg må rett å slett ut litt å har søkt på deltid på ettermiddag/kveld. ikke d at vi er avhengig av to inntekter, men fordi jeg syns d gjør litt godt å få komme seg litt mer ut å treffe andre uten ungene rundt seg.å så er det kjedelig å leve på ståle sin inntekt hele tiden. det er gøy å få sin egen lønnslip å slippe å være avhengig av hans inntekt hehe;)så nå får vi se da, hvor neste skritt er;)uansett så tenker jeg ikke for en lang periode.nå tenker eg bare i nuet,å tenker på mer givende jobber etter hvert.jeg vet jo som sagt ikke hva jeg vil begynne å studere eller evt.videreutdanne meg til, derfor må jeg bare ha en jobb nå så jeg i hvert fall har noe.jeg trives for all del hjemme som hus mor. men kjenner jo voldsomt på det at jeg ikke er noe mer enn d da.menmen..plutselig er jeg bak skolebenken igjen;) men så er d det da, at skal jeg ha en mer givende jobb så må jeg ofre tiden på dagtid med ungene.å det kjenner jeg at det vil jeg ikke.så jeg må nok bare vente til alle har begnt på skolen.den rette tiden for studie kommer jo aldri,en må jo bare hoppe i det.men tiden hjemme med barna mens de er helt små,må jeg bare nyte.så da får jeg klare meg med en butikk jobb=)jeg får si til alle kjensfolk jeg møter på,at jeg er den nye daglig lederen.da høres d jo mer proff ut hehe. her koser vi oss i kongeparken. søndagsskolens dag. vi startet opp med garasjen vår i helgen. å den har alt begynt å ta form.d skal bli utrolig herlig å få all verktøy til mannen ut av hus å inn der d hører hjemme;) ellers har vi ordnet barnevakt å vært på noe i riskahallen som alle menighetene i bygda har arrangert. Per Inge Torkelsen å Egil Svartdal. revy med han innante å per inge.d var en kjekk kveld;) ha en strålenes uke videre;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din koselige kommentar!