legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

torsdag 22. august 2013

skole jenta vår!!

ja,nå har vi jammen en datter bak skolebenken.å foreldremøter etter foreldre møter står for tur.det er litt morsomt å være tilbake i gangene der jeg gikk på skolen;)husker selv små glimt fra 1.skoledag i akkurat samme klasserom;) første dagen var hun veldig spent,å jeg var med henne i taxibussen.andre dagen tok hun bussen alene bort,å hjem igjen.de har korte dager den første uken og slutter allerede kl 10.neste uke begynner de normalt og seneste dagen blir 13.15.det er veldig greit at de ikke er så sene hjem det første året.bakdelen er hvis jeg er ute på vift i sandnes.men da er det veldig veldig greit at mormor er hjemme.hun jobber 50% og er mye hjemme.så hun skal få slippe å komme hjem til låst dør tror jeg;)(hvertfall nesten=))Allerede første dagen alene på skolen hadde Thea-sofie med seg ei jente hjem hehe;)ei hun har gått med i barnehagen.de lekte ikke så mye sammen der,men de koste seg mye den dagen;)d var ikke helt planlagt fra oss foreldre at de skulle bli med hverandre hjem.jeg visste ikke hva foreldrene het,så jeg måtte ringe skolen fort å få nr til dem å fortelle at hun var her hehe;)i morgen skal hun ha med seg ei ny jente som hun ikke kjenner så godt men skal gå i klassen med.jentene hadde lyst å være med hverandre etter skolen.dette var jenta til et vennepar av noen vi kjenner som er kristne.Ja,så alt i alt..vil jeg si hun har hatt en meeeget bra skolestart;)den nye tilværelsen er helt topp hehe;)er så gøy å se at det sosiale nettverket til thea-sofie bare blir større og større:)å så er alle foreldrene så kjekke.å veldig kjekt når noen av foreldrene også har campingvogn hehe;) det var en stund jeg var veldig usikker på om valget på offentlig skole var det riktige valget for thea-sofie sin skole gang.men føler meg mer å mer trygg på at vi har gjor det rette valget;)det er makt i de foldede hender sier jeg bare.BØNN e sååååååå fantastisk.bønn ska bli en vane rundt frukostbordet på vei te skolen i denne heimen.d e jaffal sikkert;) men over til noe helt annet,så må jeg også fortelle at jeg skal bli tante igjen til en liten gutt som skal hete william og kommer fra Etiopia.de henter han nå å kommer hjem 1.sept.han er snart 6 år.like gammel som thea-sofie,men ikke klar for noe skole før neste år.det er åshild å justin som adopterer.vi gleder oss veldig til å møte opp på flyplassen å hilse på han;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din koselige kommentar!