legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

søndag 9. mars 2014

En liten update!

i kveld har jeg synget på møte.Jeg elsker å synge for det er det eneste jeg vet jeg liker å gjøre.alt annet i livet mitt står som et stort spørsmålstegn.derfor ELSKER jeg å synge=) sist uke var det årsmøte på lauvås.jeg ble valgt inn i styret der.det var jo kjekt;) i helgen var det bo-hjemme leir i kirken for alle 1.klassingene.hun storkoste seg.å de lagde masse fine ting.søndagen sang de så fint til oss;) merker at hun er skulejente.nå begynner alle spørsmål om ditt å datt å komme frem å jeg må virkelig stramme meg opp for å kunne svare skikkelig på alle dise spørsmålene som hun har.både kristelige spørsmål å generelt om andre ting de lærer på skolen som jeg ikke i det hele tatt har peiling på hihi...jaja..svarene får bli som de blir... koselig besøk av mine herlige tryggheimsvenninner,nesten hele gjengen samlet.UTROLIG kjekt=)eg sette kjempe store pris på dåkke=)=)til kaffi i dag,hadde vi besøk av ingvild å leidulf å barna.det var også veldig kjekt=)=).jeg sier det hele tiden,men må bare si det igjen hehe.jeg er så glad for at vi er så rikt velsignet over å ha så mange kjekke venner;)det at foreldre er sosiale,er fint for barna også=)jeg bare husker selv tilbake på alle de kjekke stundene fra når jeg var liten sammen med mamma å pappa og vennene til mamma å de hehe;)jaja nok om d....=) ha en riktig fin uke alle sammen,kos dere=)=)

1 kommentar:

  1. Veldig kjekt å treffa dåkke så ofte!! :) Ha ei fin ny vega!! :D

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!