legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

torsdag 5. september 2013

Besøk, Lekehytte og Graving

i dag har vi hatt besøk av de gamle naboene våres i gamle stemvei.årh,du...for et SAVN..e så trist at me ikkje lenger e naboer me de.nora-seline har miste ei god kristen klassevenninde der..hadde våre en ting hvis de fikk gå sammen i klasse,men d gjør de jo ikke siden vi har hommersåk skole som nærmest nå(er 3 barneskoler på hommersåk)så d e veldig trist at de ikke får være naboer eller klassevenninder..men vi mødre får bare være litt flinke å treffes,så går d nok godt.men er jo langt i fra det samme da hehe;) nå er jeg snart ferdig med lekehytten ute.fikk lekekjøkkenet i posten nå.eg e ganske fornøyd;) nå venter eg bare på en benk eg har funne meg på finn.no som eg ska ha ved siden av kjøkkenet;)med litt hyller å diverse på veggen.d blir bra;) ellers går jeg rundt å irriterer meg over at d gror over med ugress ute i gårsrommet.egentlig var d meningen at de skulle komme å sprenge å grave før ferien.derfor gadd jeg ikke reise ut å kjøpe blomster å pynte ute.når vi kom hjem sa de at de kom i mnd.skifte aug/sept. men nå kommer de vist ikkje før okt.tror eg.siden eg heile veien har ventet på de så har eg liksom ikkje gidda å begynt me luking når d snart skal sprenges..derfor begynner d å bli ganske så fint med ugras ute nå..menmen..den som venter på noe godt venter ikke forjeves,e d sje sånn d hette;)d blir deiligt med et nytt romsligere gårsrom.blir absolutt verdt pengene siden vi skal bu der for alltid nå;) vellvell..ellers vokser de barna til å d blir mer å mer lek med de enn krangling.det er herligt;) ellers så ser eg at eg e litt flinke te å skrive ganske mye blanding av dialekt å bokmål her på bloggen min;)men d får bare ver hihi;) ønsker dåkke alle en fantastiske flotte kveld videre,så håpe eg me treffes snart;)å så er det helt lov å kommentere litt altså.det er ikke noe straff for d;) å så har d foresten skjedd noe som gjør at eg ikkje får til å lage avsnitt..avsnittet kommer mens eg skrive,men alt går i ett når eg lagre....så dåkk får bare leve med at d blir ganske tettskrevet av å til;)

2 kommentarer:

  1. Kjekt med oppdatering og å få fya med på oppussinge. Me må få sjå bilde a legehytta inni!?:) klem!

    SvarSlett
  2. så kjekt me kommentar;)jepp d ska eg fiksa..eg e bare litt treig;)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!