legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

søndag 15. september 2013

Dagene for tiden..

I dag e Johannes,verdens herligaste 4 åring blitt 4 år;)4 år siden eg fødte den herlige prinsen min;) du Johannes e nok den så har vist seg sterkast fra trassalderen.men jammen har du sjerpet deg;)kansje ikke så gøy å rydde rommet ditt når du har rotet litt for masse.men når du vet at du får et kryss,blir du fort ivrig;) du e en herlige gutt å me e så gla i deg skatten vår;)i dag har me hatt familieselskap å på tirsdag blir d barneselskap.eg fant ut at han måtte få barneselskap han og, når storesøster skal få ha klassen sin neste mnd;) eg har begynt på jazzercize nå.eg va veldig skeptisk i starten siden at eg eige ikkje rytme i meg;)men når eg kom der så hadde liksom alle nok med seg sjøl.Eg sto heilt bakerst.d va sje så vanskelig som eg hadde trodd.eg gjør jo ikkje øvelsene heilt riktig ennå,føle ikkje eg får d så godt te ennå,men eg henge jaffal me å blir varme;)å så e d barnepass.ungene like seg der.en herlig start på dagen.å sleppe å få dårlig samvittighet for at eg ikkje har trent;)mye deiligere å trene på dagtid hehe;)mangen eg kjenne så går der,så d e veldig sosialt.någen ganger avtale me treff itte treningen.veldig kjekt d;) så nå e d stort sett kirkebarnehagen mandager,barnegruppå på misjonshuset tirsdager,onsdager å fredager trening;)torsdagen e som regel hjemme dag eller kirkebarnehagen hvis eg vil gå to ganger i uken der;)så sånn e dagtid dagene mine;)herlig å ver hjemmeværende;)eg nyte d.sjøl om eg merke at lønningen ikkje komme kver mnd så e d jammen verdt d nå,siden eg ikkje heilt vett ka eg vil drive på me;)men den rette tiden for studien kommer jo aldri uansett.det vil alltid være noe som vil gjøre studien stress å vanskelig.men akkurat nå for tiden bare NYYYYTE eg kvert sekund me mine herlige små skatter,å syns d e heilt fantastisk herlit at jentå mi kan ta bussen trygt hjem kver dag å slippe å være igjen på SFO.ikkje minst d å stå opp grytidlig å sende de fort avgåre på SFO.e takknemlig for at me to får en rolig herlig morgen.for d e ikkje mange som får d te i dag.hu e flink å stå opp å sutrer veldig lite.spiser fort opp hele frukosten sin.så smøre eg maten til henne mens hu sitter å koser seg med barnetv litt helt til slutt mens hun venter på bussen;)så ka ti eg ska prioritere studien e veldig veldig vanskeligt å sei.men eg e jo bare snart 27 år,så eg har jaffal 30 år på meg..kansje litt vell seint å begynne på studiene i 60 årå då men...kaffår ikkje hehe;)jaja vi får no sjå ka som skjer;)foreløpig funker d greit for oss at eg bare e hjemme;)men kjenner jo litt på d at d hadde våre litt herlig å hatt en pitte pitte liten stilling en plass,bare så jeg fikk komt meg littepittegrann ut om kveldene;)men d e herlig å slippe å tenke jobb også;) ellers har meg å ståle 7 års bryllupsdag i mårå den 16 september;)tiden går jammen fort.takk for 7 fantastiske år samen me deg,du e goe å eg e verdens heldigaste.eg komme bare ikkje på d heile veien for du kan jo ver gaaanske plagsomme og te tider hehe;)men du e toppen du,fikse d mesta,å har god kontroll på økonomien.en stødige flinke,pliktoppfullende,ryddige mann;)eg elske deg masse for d om me blir litt rød i toppen av å te tihi;)

2 kommentarer:

  1. Hehe.. Fint med litt ærlige innlegg innimellom! Alle he det sånn sjøl om det ikkje kjeme fram. Gratulera t både lillegutt, mor og far! Glede åkke t å sjå dåkke snart igjen!!:D

    SvarSlett
  2. heheh sko bare visst alt så ikkje kom fram du hehe nei da;)men takk for d;)nå e d snart jentene sin tur å fylle åre;)glede oss masse te neste treff;)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!