legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

onsdag 23. oktober 2013

gårsrommet vårt..

hei alle sammen..i går var det min tur å fylle året.jeg er så liten så det ble ikke den voldsomme markeringen på dagen min.men mamma sang for meg sikkert 10 ganger fordi jeg likte d så godt når hu sang bursdagssangen til meg;)vell..mine søsken å jeg fikk jo en hversin is.det var jo en liten feiring bare det da;)å så sang de for meg i kirkebarnehagen også;)jeg hadde jo familieselskap for en ukes tid si;) her er de i full gang med sprenging å graving.dette er jo et gammelt bilde..heldigvis begynner det å ta litt form ute nå.de har begynt å legge grus,så skal de snart lø opp en mur+++det har våre slitsomt å bruke kjøkkeninngangen for mamma.hun liker ikke at vi drar alt grapse inn.det skal bli deilig å få den vanlige inngangen for jeg syns det er så vanskelig å gå den andre veien.det er så mange små steiner overalt å mye sorpe.så jeg blir litt lei meg å stressa hvis ikke mamma hjelper meg helt frem;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din koselige kommentar!