legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

torsdag 24. oktober 2013

Minner;)

nå ble det visst litt tette innlegg igjen her hehe;) det går litt opp å ned med den bloggingen;) i dag har vi vært på skolen å sitt thea-sofie opptre sammen med klassen sin i gymsalen...de hadde hei verden prosjekt, der de samlet inn litt penger til de som trenger hjelp.For en herlig gjeng de er;)de sang bare en sang,men det var et ganske sjønt syn;)ganske kult.jeg føler at det nettopp var meg som sto på den scenen i gymsalen sammen med klassen min tihi;) senere gikk jeg på møte på lauvås.meg å magne;)å så har vi begge barn nå.magne er min barndomskamerat som også bor på lauvås.er så gøy at vi kan ta med barna våre der vi også vokste opp.nesten et generasjonsbytte nå hehe;)veldig veldig kjekt;)minnene bare strømmer på når jeg er på bedehuset;)

3 kommentarer:

  1. Kjekt å lesa om det som skjer hos dåkke! Både kverdag og fest!! Me lige oppdateringa.. :) Fine kage blei det, og eg tippe ongane storkoste seg med å få ver med og pynta! Det ska bli kjekt å sjå koss dåkke fer det i tunet!! Me fye med!;) Klem!

    SvarSlett
  2. sååå kjekt me komentar;);)glede meg te dåkke komme;);)

    SvarSlett
  3. sååå kjekt me komentar;);)glede meg te dåkke komme;);)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!