legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

torsdag 14. november 2013

London baby!!;)

sist helg hadde fruen i hjemmet en ``frihelg``fra hverdagslivets travle dager;)men London e jo sje akkurat en slapp av tur;)me jekk å me jekk fra plass te plass;)eg blei så fasinert øve de syge subwayane de har onna jordå eg;)tenk hadde me hatt d sånn i norge..hadde sje våre mye kø hjem fra jobb då nei;) litt uheldige va me på turen,for Linda blei kraftig forkjølte å blei litt redusert på turen så shoppingen blei sje heilt den same kan du sei;)men d va spesielt å bare ver der i gatene å se alt;)så me hadde en kjempe kjekke tur;) Notting hill gadå måtte me jo sjølsagt innom.den blå dørå leita me itte ei stund hehe..men d vise seg vist å ver fleire blå dører i notting hill,så om me fant riktig dør e jammen sje godt å sei.for sivi(min søster)va i london i aug.hu sto på siå av ei aen blå dør hehe..så kem så har blitt forklart te riktig dør e sje godt å sei..me må se filmen for å finne ut kem av oss som har gått rett;)eg tror d e me som har gått rett.men sivi og meine de har gått rett hihi;)vett jaffal ka film eg ska se i helgå;)
ellers i d sista har gravingen tatt form;)nå e de heilt ferdig me muren å alt.gårsromme e totalt forandra.e ikkje lenge likt som d har vert i alle alle år.d e ganske uvant å se ut vindue nå altså hehe..e jo fornøyd men føle nå i starten at d e et blikkfang,si me plutselig fekk så mye større gårsrom på mye høgere plan;)nå har me ikkje lenge den farlige muren som står i veien for bilistene.nå e d mye mer oversiktlig.glede meg te dåkk komme på besøk nå.nå må dåkke komma;);););) eg har våre ute å songe på litt møter i d sista.d e så utrolig kjekt;)eg blir så gla inni meg når eg får lov å synge om Jesus;);)å i kveld va d sang å musikk møte her på lauvås.elske de møtene;) thea-sofie hu trives på skulen å har d bra;)på mandag e d første foreldre samtale for meg å thea-sofie.d glede eg meg te.e spent på å hørre koss hu e på skulen;) nå kan eg ikkje skriva så mye marr,d blir så mye for dåkk å lesa når eg ikkje får te de plagsomme avsnittå...grrr..så hvis någen har et tips,så kom me de;) ha ei fortsatt fin uka,så håpe eg me treffes snart;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din koselige kommentar!