legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

onsdag 27. november 2013

Et lite vink!

vi har endelig fått nytt gårsrom.vi er veldig fornøyd.men fruen føler liksom at det er noe som mangler.kansje det har noe med at jeg ikke er vant med å se mitt barndomshjem slik som dette.øyene mine har vært vandt med det gamle gårsromme helt siden jeg var 1 år.så det er nok kansje derfor..føles herlig å på en måte ha vårt preg på det,men det trengs mye tid på å bli vant med det nye utseende ser jeg;)det er mannen i huset som styrer det meste av utseende ute.jeg har egentlig ikke så mye greie på hva som er finest på utsiden;)innsiden er heller mitt område;)men nå mens jeg prøver å bli vandt med det nye utseende ute,prøver jeg å tenke litt ut hvor disse stativ å sandkasse skal få stå;)det er jo kjekt å få på plass;) nå har det vært julemesse helg her.det er bare så utrolig gøy;)ungene koser seg så masse.springer rundt i hele hallen å koser seg hele dagen me alle ungene,mens vi voksne sitter å drøser me kjekke folk;) uken som har våre,har vi bakt småkaker på misjonshuset.jeg tenker hvert år at vi er så heldig som får lov å samles slik i en menighet å ha et så godt fellesskap som vi har.klart vi er mange forskjellige.noen mer konservative enn andre.men likevell har vi et så godt fellesskap.der alle inkluderer alle.å så har vi alle generasjoner;)å alle barna leker med hverandre.det er jo ganske mange barn på misjonshuset. nei,får ikke sagt det nok.er utrolig takknemlig for at vi kan få samles slik å ha det så godt hehe;) men tilbake til julemessen,så kom det inn 728 000 kr.det er skal vi være fornøyd med;) thea-sofie har det bra på skolen,og hun har nå klart å knekke lesekoden.noe sent går det jo,men syns hun egentlig er ganske flink;)på foreldre samtalen fikk jeg skrøyd av henne.det må jeg jo selvfølgelig nevne hehe;)så fortsetter det slik,så lover det bra hehe;)hun å ei i klassen likte så godt å springe etter guttene i 4.klasse hehe..hm..litt tidlig kansje;)? ellers går nå dagene i det vanlige.thea-sofie er mye med ei hjem etter skolen og omvendt.barnegospel,barnelaget++;)hørte med thea-sofie om hun ønsket å begynne på innebandy sammen med ei venninne.men det var hun vist ikke så giret på.å det er kansje like greit;)selv om det hadde nok blitt kjekt for henne;)men greit å ikke være med på for masse;)det er herlig med rolige ettermiddager mens en kan.en må ha det rolig å greit så lenge en kan hehe;)snart er ungene så store.da vil de bare gjøre ditt å datt hele tiden;)det blir mer å mer kjøring for hvert år som går;)men det gjør meg ingenting;)jeg tenker faktisk ikke noe på at det er litt lengre enn før;)ut i bilen må vi uansett;) beklager langt innlegg uten avsnitt men slik blir det når en ikke helt vet hvordan en fikser det;) å bloggingen min kjenner jeg at jeg begynner å miste lysten til å skrive og å bruke tiden til blogging,fordi jeg føler egentlig ikke at jeg skriver til noen hehe..menmen;) ha en fortsatt fin uke alle sammen;)

5 kommentarer:

  1. Kjekt med blogginnlegg, jegfølger stadig med på bloggen :) synes dere har fått et kjempe fint gårdsrom! Kjekt å gjøre det til sitt eget :) Jeg satser på en Stavangertur etter jul en gang, antakeligvis februar/mars, hadde vært veldig kjekt å møtes en gjeng da :) klem LIse

    SvarSlett
  2. Kjekt å lese Therese!! Du e god!! :) godt å hørra at dåkke har det bra! :)

    SvarSlett
  3. Eg lese og, men e skikkeligt dårlige te å kommentera!

    SvarSlett
  4. ja lise d må me få te,d blir kjekt;)
    hehe ja d e nok marr så fylle me enn eg trur;)men blir litt paffe te tider;)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!