legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

søndag 15. desember 2013

snart jul jammen..

heisann=) nå nærmer det seg jul med stormskritt å julekortene er nesten ferdig levert ut,det tar sin tid det;) de siste dagene har gått i desember kos. ståle har vært i nordsjøen en uke,da hadde jeg en kveld der jeg inviterte inn ca 30 stk til forever living party,der 4 stk møtte opp hehe;)det er gøy,sosialt å koselig med slike jentekvelder;)jeg ble litt inspirert.å hun som demonstrerte sa jeg måtte slutte med tupperware å bli med henne.det frister litt for det virker litt enklere.å så var jeg jo litt med henne under KPK tidene;) den siste uken før jul nå skal ståle hjelpe til å selge litt juletrær i byen en kveld.jeg skal bake litt mer julekaker,ståle å meg skal ut å handle julegaver til barna.det store spørsmåle er bare hva vi skal velge å kjøpe til dem;)thea-sofie sin klasse skal ta båten fra hommersåk kai,over til stavanger og ut til et museums greier..da har jeg sagt ja til å være med som hjelper der.(viktig å engasjere seg litt der syns jeg;)spesielt med tanke på at vi ikke velger privat skole;))med johannes sin klasse vil jeg kansje prøve å bli klassekontakt.men vet egentlig ikke hvor mye arb.det er enda så vi får se;)men jeg er nok typen som kunne vært det tror jeg kansje;)jeg er i mitt ess når jeg får være sosial å rangle masse;)da koser jeg meg hehe;) ellers skal vi til tvillingbror harald å anna for å veksle over julegaver;)å thea-sofie skal i barneselskap;)vi skal også prøve å få til juleforestillingen som de har på betel hvert år.det er en helt fantastisk flott forestilling som de har.alle 5 menighetene samles å mange fra bygda kommer også;)det er gøy for store å små;) og slutten av siste uken før jul skal vi opp til svigermor å svigerfar og ønske dem en kjempe koselig å fredelig jul siden det ikke blir feiring med noen av barnebarna i år;)men psyk dere opp til neste år svigermor å svigerfar hehe;) nå er det farmen finale her.har ikke følgt så mye med.men likevell litt spennende å se;) ha en kjempe koselig advent nå den siste uken.prøv å ikke stress for mye nå da;) det skal vertfall jeg prøve på;)pust ut,pust inn;)slapp av;)ta en risbolle å slapp av hehe;) stoooooooooooor klem fra meg;)

3 kommentarer:

Tusen takk for din koselige kommentar!