legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

mandag 6. januar 2014

Godt nyttår!!

då var julen ryddet ut av huset her,å julen er over for denne gang..(d e alltid så kjedelig å rydde bort julen;))å et nytt år e begynt;)GODT NYTTÅR alle samen;) d e kjekt me et nytt år;)nytt år,nye muligheda;)å eg har som vanligt mange nyttårsforsett der eg ska prøva å leva et mye sunnare liv,bli flinkere me ditt å datt;)så nå gjenstår d bare å se då,koss flinke eg e;)siden me ska te florida i påsken,så e eg nå jaffal ganske innstilt på et sunt liv hehe;)men e vell d så blir d vanskeligaste nyttårsforsette og jah..;) på nyttår va me foresten samen me margrete å kjelli så me ska reise te florida samen me.d va veldig kjekt;) me e så rikt velsigna me så utroligt mange venner=)me e veldig glad for å ha dåkk alle samen i livet vårt;)sjøl om me ikkje treffest lika ofte alle,så e liksom stemningen sånn så an alltid har våre;) men fra d eina te d andre, så for et par mnd siden blei d funnet mange millioner cash i et hytta her på lauvås.politiet gikk å luska rundt i skogen.å i går kveld kjørte politien forbi oss på sandnes,så viste d seg at politiet sko te lauvåsvågen.flerne politibiler sto på markå oppe hos naboen når me kjørte forbi på vei hjem.seinere fant me ut de hadde pågrepet 3 stk.å de hadde satt fyr på et vedskur.någe marr vett me ikkje.fruen i huset,like ikkje heilt dette her.d e utrolig ekkelt når politiet må komme så nært heimen.. jaja..;) d va et lite vink fra fruen i huset her;) nå ska eg se litt tv før eg legge meg.min mann reiste te nordsjøen igjen nå,å blir vekke i 2 uker sånn ca kansje..då kan eg dilla me litt andre ting når han e vekke.;)som f.eks male tripp trapp stolene som eg aldri gidde å begynne på;)å diverse andre små oppussingsprosjekt;) ha ei strålanes fin uke;)å lykke te me nyttårsforsettene tihi;)

3 kommentarer:

  1. Glede meg t å sjå tripp-trappane ettepå!! Og fortsett seie eg generelt bare "lykkect" med, nyd motivasjonen mens an e der og bedre lykke neste år. Det fina e at me kjenne at det E et nytt år og det føles som me fer ein ny sjanset ting og tang. :) Du klare nok å holda fortsettan så lenge du vil!!!;) Kjekt med update, ikkje kjekt med politi i nabolaget..:( Ha ei gin ny vega nå ♡♥♡♥

    SvarSlett
  2. så kjekt me kommentar;)ja då har greid meg så langt..vell eg e ikkje super god.men syns eg e mye flinkere enn eg va jaffal.en god start hihi;)
    nei d e ikkje kjekt me politien i bygdå.såg den eine politibilen itte den andre.men nå har d roa seg.så håpe d ikkje komme flerne ting nå;)

    SvarSlett
  3. så kjekt me kommentar;)ja då har greid meg så langt..vell eg e ikkje super god.men syns eg e mye flinkere enn eg va jaffal.en god start hihi;)
    nei d e ikkje kjekt me politien i bygdå.såg den eine politibilen itte den andre.men nå har d roa seg.så håpe d ikkje komme flerne ting nå;)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!