legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

søndag 9. februar 2014

Oppussing!

her er vi i gang med oppussing.vell, i det små..;) Det har seg slik at vi fikk en ny vannlekasje inne på gjestedoen og gjestedoen nede i kjelleren.Det var kjedelig en stund.men det er jo forsikring sak,så vi blir ikke så leie oss når vi får pusset opp gratis å vell så det hehe;)hadde det våre opp til meg så hadde jeg brukt alt på oppussing hehe,men jeg har en slik så fornuftig mann som er så flink med økonomien.jeg har liksom ikke så mye å stille opp mot for jeg har ikke så mye peiling hehe:)så da må jeg bare føye meg etter han som har kontroll å ta alt etter hans tempo hehe;)vi tar et rom om gangen;)jeg er strålene fornøyd at vi får pusset opp gjestedo å gang nå;) så nå rives det av vegger å tak i gang her.det føles veldig herlig.og det føles mer som mitt eget nå.men også veldig rart å fjerne bort barndomspreg:) sist helg var vi en tur i vogna.det var kald vind,så vi var ikke så mye ute.men det er gøy å være inne i vogna også;) Tonstad badet er jo ikke så langt unna,så vi reiste en tur bort dit.så fikk vi sagt hei på vår kjære Dagny Irene, Peder å Hanna Amalie;)det var utrolig gøy å se dere igjen.vi gleder oss til besøk av dere snart.Vi savner dere:) uken har gått i det vanlige,og helgen har bestått av oppussing.Fredagskvelden var det ståle sin tur å være med som leder på allidretten.lørdag fikk vi besøk av kjelli å margrete.der kjelli var med å pusset opp gangen vår;)å pizza neste selvfølgeligt hehe;) nå skal vi snart i familie selskap til yngste jenta til søsteren min åshild. ellers har jeg bestemt meg for å prøve meg på forever living nå,istedet for tupperware.jeg legger tupperware litt på hyllen bare;)så får vi se.jeg kjenner jeg er litt mer gira på dette enn tupperware fordi det virker litt enklere å mindre mas.selv om jeg i utganspunktet er svært dårlig å bruke kremer,så skal jeg prøve ut litt nå før jeg starter å selge.da vet jeg bedre hva jeg snakker om;) så i kveld skal jeg på møte for å få litt inspirasjon;) thea-sofie har hatt øvenattingsbesøk til i dag,å i dag er det jo morsdag.jeg fikk en herlig tegning av thea-sofie å flott bukett av min kjære;)ikke værst;)snill han der mannen min altså;) til slutt vil jeg bare ønske dere alle sammen en fin uke,håper alle har det bra;)å håper vi ses snart.hos oss er alltid dørene åpne,så slå på tråen da,hvis dere vil komme inn en tur.vi er stort sett hjemme hehe=)

2 kommentarer:

  1. Gratulera med MORSDAGEN Therese!! Kjekt at Ståle gjer stas på deg!;) Det va utrulig kjekt å sjå dåkke au litt! Me glede åkke t me finne ei helg der me kan komma på besøg t dåkke!:) Ønske dåkke ein fin søndag vidare og ei go vega som kjeme!! Go klem!:)

    SvarSlett
  2. Ja d blir KNALL kjekt;)me får finne ei helg når me e ferdig me gangen vår kansje;)go klem tebake;)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!