legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

mandag 26. mai 2014

mai!!

I dag har det vært foreldremøte på skolen.Da ble jeg og ei til klassekontakt.Jeg syns det er viktig å engasjere seg her,litt med tanke på at vi har valgt en offentlig skole.Å være klassekontakt er en GOD måte å vise mer av seg selv på.En kjempe god mulighet til å være et vitne for de andre foreldrene i klassen.En står jo ikke nødvendigvis å har et vitnespyrd der å da,men bare det at jeg kan være meg selv å vise hvem jeg er og etterhvert få greie på hva jeg står for,og barna deres kan igjen få se hvordan vi har det i VÅRT hjem å bringe det videre til sine foreldre.selv om det er snakk om småting er det likevell ting som betyr noe.som f eks.det at klassevennindene blir med thea-sofie på barneforeningen er utrolig bra=) satt å tenkte på det på foreldremøte i dag at vi har vært heldig med klassen hennes.frøkna er bare helt fantastisk god og mange kjekke foreldre;) LEGG DIN VEI I HERRENS HÅND OG STOL PÅ HAN,HAN SKAL GJØRE DET. Ellers har vi feriret min niese victoria sin konfirmasjon og vi har feiret 17 mai i bygda=)vi var på skolen etter toget for førtse gang.17 mai= stressa dag,men samtidig barnas dag hehe=) i helga fikk vi et veldig koselig besøk av min kjære forlover synnøve og hennes familie, og stian kjersti å barna.utrolig kjekt=) håper dere får en fin uke videre=)=)=)=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din koselige kommentar!