legg igjen en kommentar å gjør meg glad=)

søndag 22. juni 2014

God Sommer!!

Ja da var 1.klasse over for thea-sofie å er ikke lenger minst på skolen. vi er svært fornøyd med det første året hennes.hun stortrives på skolen å klarer seg fint både sosialt sett å læremessigt.hun leser å skriver bedre å bedre.vi må bare være flinke å trene litt i sommerferien også;) jeg er så glad for at hun skal ha samme frøken til neste år også. det har vært litt snakk om skolen til thea sofie ang.en mobbesak.det er litt dumt syns vi.fordi hele skolen får så dårlig rykte på seg.Vi er kjempe fornøyd med skolen.det er en klasse i høyere trinn det er snakk om.vi vet ikke hvilket trinn.elevene passer bare ikke sammen i den klassen.Thea-sofie har ikke merket noenting når det gjelder dette.trist at det oppstår slike ting.men slike ting kan oppstå i hvilken som helst skole.vi kan aldri styre hvordan hvilken som helst klasse vil bli.mobbe faren er like stor på alle skoler.men det er trist.men vi er vertfall veldig fornøyd,å hun har et godt nettverk rundt seg på skolen.hun er aldri vanskelig å få opp om morgenen.og gleder seg til en ny skoledag;).vi håper at neste år vil bli like bra;) sist uke kjørte ståle campingvognen opp til lyngdal for meg,slik at jeg kan reise litt på ferie før ståle.han skal i nordsjøen 10 dager.så da reiser jeg opp å er en ukes tid alene med ungene i lyngdal,slik at vi får mest mulig ut av lyngdal.kan ikke sitte hjemme å vente på han=).når de andre venneparene fra bygda reiser,kan like godt jeg også reise;) så denne uken bir d maling på høyt nivå her hjemme.vi har som mål å bli ferdig å male hele huset før vi reiser.men ikke fremsiden,for den er så høy å stor at den rekker vi ikke uansett.å så blir det pakking,vasking å rydding av hus;)fruen skal ikke bli arbeidsledig denne uken vertfall;)om jeg ikke har d så travelt til vanlig vil jeg få litt å ta fingrene i denne uken vertfall;) ellers venter vi i spenning på å få møte vårt nye tante å onkel barn snart.hun går på tabl.å har fått litt drypp tror jeg.men ingen tegn til fødsel enda..vi er spent;) ønsker dere alle sammen en riktig god sommer,så håper jeg virkelig at vi ses snart igjen.det er så gøy å treffe dere alle sammen=);)

2 kommentarer:

  1. God sommer Therese :)) håper dere får gode dager i Lyngdal:) klem

    SvarSlett
  2. glede meg te å treffa deg igjen plutseligt=)håpe du og har hatt en fine ferie lise=)

    SvarSlett

Tusen takk for din koselige kommentar!